środa, 30 listopada 2011

PRZYGODY TINTINA ;)


Sprawozdanie z wycieczki

28 listopada 2011 r.
Klasowy prezent mikołajkowy
O godzinie 8.30 wyruszyłam razem z moją klasą 3a i klasą 3b na wycieczkę do kina na „Przygody Tin Tina’’ 3D do Cinema City. Po 30-40 minutach dotarliśmy na miejsce. Okazało się, że przed filmem pójdziemy na warsztaty. Każdy z Nas zrobił komiks. Ja zrobiłam komiks o Garfieldzie, który wskakuje do wody zapominając, że nie umie pływać. Po warsztatach poszliśmy na film. Opowiadał on o przygodach chłopca o mieniu Tin Tin  oraz jego wiernego psa Milusia. Gdy film się skończył wszyscy razem poszliśmy na wyżerkę do McDonald's. Zjadłam 6 nugetsów i średnie frytki. O 15.00 dotarliśmy z powrotem do szkoły do szkoły.
To była cudowna wycieczka!

Weronika 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz