niedziela, 17 października 2010

Fraszki

Poznaliśmy fraszki, czytanie było przyjemne.
Postanowiliśmy jednak spróbować swych sił i samodzielnie stworzyć fraszkę.

Oto najciekawsze:

autor: Staś

~*~
Stasio - długie nogi mam
w każdy wtorek w piłkę gram.
Szymon - fajny z niego chłop
przeskakuję z nim przez płot.

~*
~
Małą siostrę mam,
dużą siostrę mam,
i w warcaby z nimi gram.
Z dużą wygrywam,
z małą przegrywam.
A tata mówi, że się zgrywam.

autor: Ala

"Ala i Alek"
Ala i Alek wyglądają jak dwa aniołki
a lubią robić fikołki.

autor: Olek

*
Na występach jestem zuch,
dopóki światła nie pójdą w ruch.

autor: Marianka

^^^
Jestem sobie Marianka.
To ma byc rymowanka,
więc szybciutko powiem wam,
niespodziankę dla was mam.
Coś słodkiego zaraz dam.

*^*
Jestem kolorowym motylem,
usiądę tylko na chwilę.
Latam sobie tu i tam,
do zabawy słabość mam.

autor: Weronika

*
Poszła Nika na spacerek.
Wzięła rolki i rowerek.
Na spacerku napotkała
Olę, Gosię i Michała.
Wszyscy fajnie się bawili
i wieczorem do domów wrócili.

*
Hello Kitty kotek znany
jest kochany i lubiany.
Mam go przecież na piórniku,
na tornistrze i ręczniku.
Ten koteczek jest bielutki
i mięciutki i słodziutki.

autor: Róża

*
Róża bardzo ładnie pisze,
a jej czytanie czasem słabo słyszę.
Bardzo ładnie się ubiera,
lecz nie chodzi do fryzjera.

Pozdrawiamy
2a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz