środa, 12 stycznia 2011

Królowa Śniegu

We wtorek 11 stycznia wyruszyliśmy do Teatru Baj na przedstawienie "Królowa Śniegu". Oto nasze "recenzje" :

Staś
Byłem dziś w teatrze Baj na przedstawieniu Królowa Śniegu. Bardzo mi się podobała ta sztuka. Ciekawe było to, że grali aktorzy i kukiełki. To przedstawienie było podobne do książki. Moją ulubioną postacią był Kaj. Podobała mi się tez Gerda i to, że miała dobre serce. Nie podobały mi się dekoracje i stroje aktorów. Stroje aktorów były jednakowe, a ja wyobrażałem sobie inaczej. Zachęcam do obejrzenia tej sztuki.


Weronika
  Dziś byliśmy z klasą w Teatrze Baj. Obejrzeliśmy spektakl pt "Królowa Śniegu". Kiedy ucichł trzeci dzwonek przedstawienie się rozpoczęło. Babcia, Gerda i Kaj wyszli na scenę. Babcia zaczęła opowiadać historię o złym diable, który pewnego dnia zrobił zaczarowane lustro. W odbiciu lustra wszystko co dobre i piękne rozpływało się w nicość, a to co złe i brzydkie stawało się wielkie i potężne. Piękne krajobrazy odbite w lustrze wyglądały jak gotowany szpinak. niestety lustro się potłukło i rozpadło na drobne kawałki. jeden z tych kawałków wpadł do oka Kaja, a inny do jego serca. Chłopiec do tego czasu bardzo się zmienił. Był niemiły dla Gerdy i innych ludzi. Postacie Gerdy i Kaja w oglądanym przez nas spektaklu przedstawione były jako nieduże lalki. Ich ubranka miały ponure barwy. inne postacie były wielkości dorosłego człowieka, ich twarze przypominały czaszki ludzkie na długich szyjach, a ich oczy były jakby podbite. Cała scenografia była jakby przygnębiająco smutna. Brakowało mi barw. Podczas czytania tej bajki, w mojej wyobraźni pojawił się taki obraz: Królowa Śniegu, cała biała, w pięknych szatach. W przedstawieniu była ona tylko portretem na szkle. Kiedy Królowa zabrała Kaja do swojego lodowego pałacu dała mu zadanie. Miał on ułożyć z kawałków lodu wyraz wieczność. Gerda odnalazła w końcu swojego przyjaciela. Kiedy wrócili do domu okazało się, że są już dorośli.



Filip
Dzisiaj byliśmy w teatrze na przedstawieniu "Królowa Śniegu". Ludzi nie powinno być widać. Królowa Śniegu była najgorsza. Widziałem kto gra kobietę, która umie czarować. Wrony były super. Aktorzy dobrze grali swoje role. Kaj dobrze mówił swoją rolę, Gerda też. Ten występ jest średni.


Kuba T.
W dniu dzisiejszym byliśmy w Teatrze Baj. Oglądaliśmy spektakl pod tytułem "Królowa Śniegu". Wszyscy występujący tam aktorzy byli ubrani na czarno. Nie podobało mi się, że zamiast postaci diabła był czytany tekst o nim. W czasie sztuki była jedna przerwa. Baj jest teatrem kukiełkowym. Lalki są trzymane przez występujących aktorów. zdziwiło mnie , że jedna z kukiełek miała odłączone dłonie od reszty postaci. Moim zdaniem spektakl był ciekawszy niż książka. Bardzo lubię jeździć z moja klasą na wycieczki.

Marcelina
W dniu 11.01.2011 roku nasza kochana pani Ewelina zabrała całą nasza klasę 2a do teatru Baj na przedstawienie pt. "Królowa Śniegu". Punktualnie o godzinie 8.20 razem z klasą 2b wyruszyliśmy autokarem w podróż do teatru. W teatrze było bardzo dużo dzieci z innych szkół. Było bardzo głośno, widownia pękała w szwach. wszyscy z niecierpliwością czekaliśmy na rozpoczęcie spektaklu. W przedstawieniu brali udział aktorzy ludzie oraz kukiełki. Bardzo podobała mi się scenografia, która była wykonana z plastiku. Najlepszą rolę, według mnie zagrał aktor przebrany za renifera. Podsumowując: bardzo dobra gra aktorska, kolorowe stroje i śliczne współgrające światła w idealny sposób oddały atmosferę baśni. Nie mogę się doczekać następnego przedstawienia. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz